S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKT

ŠARM - DĚTSKÉ KOČÁRKY
Obchodní centrum SEVER - 1. patro
Mírové náměstí 103/27, Ústí nad Labem 400 01
tel: Mobil: (+420) 735 200 338
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 13 900 Kč
skladem
naše cena 3 490 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 13 200 Kč
skladem
naše cena 14 500 Kč
skladem
naše cena 13 200 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky




Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené

prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě

strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete

jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Předmětem smlouvy je

pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v

perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží.

V případě,že zboží není momentálně skladem,můžeme zákazníkovi nabídnout náhradní a to posíáme pouze po

vzájemné dohodě!

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí

uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva

posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky

prodávajícím.

 

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni

e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, email

a popis objednaného zboží či služby.

 

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. Při objednávce a dodávce poštou nad 5.000,- Kč neplatíte

poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může

lišit i podle váhy objednaného zboží.

 

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás

neprodleně kontaktovat.

 

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme do 14 dnů za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem

(ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je

kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní

vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

  1. a) vady vzniklé běžným používáním
  2. b) nesprávným použitím výrobku
  3. c) nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Zákony a předpisy:

 

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání

- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 

FAKTURAČNÍ ADRESA ŠARM - dětské kočárky:

Kristýna Švarcová

Mírové náměstí 103/2, OC SEVER

Ústí nad Labem 

400 01 Česká republika

IČ: 19779020

Tel.: 735200338

 

Firma zapsána v živnostenském rejstříku vedeném u OŽU v Ústí nad Labem č.j. MMUL/OSŽ/ŽÚ/360039/2023/MoníM

V našem internetovém obchodě není potřeba registrace z zcela prostého důvodu, není v našem zájmu shromaždovat

data s osobními údaji našich zákazníků.

 

Výběr zboží můžete provést několika způsoby:

  1. a) Zadáním potřebného zbožíi v závislosti na barvě, typu nebo značce.
  2. b) Listováním v požadované kategorii. Kategorie jsou přehledně uspořádány podle skupin zboží, tak abyste se co

nejsnáze dostali k hledanému zboží.

 

Vlastní nákup:

vyberte si zboží, zvolte velikost, bervu a počet kusů a zadejte koupit ( nákupní košík). Po potvrzení nákupu se Vám v

nákupním košíku ukáže Vámi požadované zboží a v nákupu můžete dále pokračovat stejným způsobem. Dále v

pokladně zvolte formu úhrady (dobírka, převod) a objednávku odešlete. Případné další informace vepište do

samostatného mailu nebo využijte odkaz u každého vybíraného zboží. Pokud by se Vám objednání nezdařilo, můžete

objednávku uskutečnit mailem na kocarky.sarm@gmail.com Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste

ji viděli, povolte JavaScript nebo telefonicky na mobilním čísle 735200338.

Přijetí objednávky:

Vám bude automaticky potvrzeno. Nedostanete-li automatickou odpověď, znamená to, že se objednávka z nějakého

důvodu nezdařila. Proveďte ji prosím znovu, případně nás prosím kontaktujte mailem nebo telefonicky.

 

Dodání:

U každého zboží je uvedena doba expedice dle jeho běžné dosažitelnosti. Jestliže zboží není v uvedené době k

dispozici, prodlužuje se doba na přibližně dvojnásobek. Pokud nebude ani v této lhůtě, budeme Vás mailem informovat.

Při objednání zboží s různou dobou expedice v jedné zásilce, je třeba počítat s dobou, jaká je u zboží s nejdelší

expedicí.

 

Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání zboží přepravní společností.

 

Záruky a reklamace:

Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy, v takovém případě je mu vrácena v případě

platby předem celá částka do 5 kalendářních dnů převodem na účet a to až po obdržení vráceného zboží od zákazníka.

Při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě se nevrací poštovné zákazníkovi. Při reklamaci bude postupováno dle platného

reklamačního řádu nebo dle individuální dohody. Vrací-li zákazník zboží ve 14denní lhůtě a je-li zákazníkem zvolena

varianta výměny za jiné zboží (jiná velikost, jiná barva, jiný typ zboží), hradí zákazník druhé poštovné za následné

zaslání.

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.

 

Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

 Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě.

 Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

 Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

 Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to

stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal.

 

 Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

 Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu

zaslat nebo předat zakoupené zboží. 

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. 

Náklady vrácení zboží nese kupující.

 Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. 

 

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále

u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Na nové zboží záruka dva roky. Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů. Použité zboží

neprodáváme. Vrátit bez udání důvodu lze pouze nepoškozené nové zboží v původním obalu. V případě zjištění, že bylo

zboží používáno si prodávající vyhrazuje právo na ponížení částky o opotřebení výrobku. Pokud zboží bude poškozeno

bude dále postupováno dle reklamačního řádu a v tomto případě není možné zboží vrátit.

 

Záruka se nevztahuje na:

  1. a) vady vzniklé běžným používáním
  2. b) nesprávným použitím výrobku
  3. c) nesprávným skladováním
  4. Odstoupení:

 Odstoupení od kupní smlouvy je možno do 24 hod. od vytvoření objednávky - písemně přes vzkazy či objednávky,dále

pak telefonicky na čísle 735200338.

 

  • 2161 OZ Jakost při převzetí

 

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  1. a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  3. c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

 

  • 2169 OZ

(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

(2) Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

(3) Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

 

  1. Provozní doba:

Provozní doba dostupnosti linky je Po- Pa od 09:00- 17:00 hod.

 

  1. Ochrana osobních údajů:

Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.

Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.

V žádném případě nejsou tyto udaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419

občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České

obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na

internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele

zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana

samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná Přejeme příjemný nákup přeje:

 

Tým ŠARM

MTAxZW